Monday, November 15, 2010

oH TidAk!!

hujung minggu....cam biasa...
boring gile....nothing to do....
i miss somebody but.....
arrrggghh......no need to sambung that ayat tu lah...

hhhmmmm.....
sabtu after balik keje kul 5 rasanya...
aku terus balik umah coz de org nak datang tengok umah...
hhmmm.... seorang yg agak poyo....

"aku keje gomen" hahaha.....

poyo gile ayat tu....besar sangat ke jawatan ko yg ko berkata dgn angkuh...
huhuhu..... ada gak org camni.....
baru je keje gomen da nak masuk bakul angkat sendiri...
apadaaa.....

mlm tu aku lepak kat kedai D'AMOR....
saja je aku lepak bersama org2 yg boleh
memberi perangsang pada aku...
membuka mata aku...
terus mendorong aku...
menguatkan semangat aku...
:-)

eeeemmmm....

pukul 1 pagi...
tiba2 owner kedai tu buat bekam dgn housemate aku...
peeerrrrgghhhh.......
terpancut2 darah sey....
STEROID terlalu banyak dalam badan....

eeemmm...
ahad.....
nothing to do.....
pulsa fon aku pun da habis....
hhhhmmmm.....
aku bangun kul 10, basuh baju then tidur balik...
hahahaha.....bangun balik kul 1400...
letih badan aku.....

housemate aku balik....
katanya ada org nak datang umah buat bekam...
eeemmmm....

nak jadikan hal,,,,mlm tu dlm kul 2 pagi aku lak yg berbekam...
hahahaha.....ngeri derr....
darah da macam nata de coco jadinya.....
huhuhu.....

tapi akupuntur best gila beb......
huhuhu...

isnin....
masuk keje....
cam bese bz....
cover keje utk 3 org.....hhhmmmmm
asst??? aaahhhh malas la nak cakap....
rupanya hari tu supervisor datang...
so xyah la aku cover keje dia....

so aku LEPAK.....
lepak pun keje menimbun gak sebenarnya....
aduhai... banyak lagi job x post to GPO....
kusut da aku tengok stor kat belakang tu...
melambak2 da......
aduhai......

ish dah la tu menulis....
merepek2 da aku ni.....

No comments:

Post a Comment