Sunday, January 9, 2011

BARU

da lama aku x tulis apa2 kan....
rindu lak rasanya nak meluahkan perasaan...hahahahahha
luah la sangat.....

skang aku rasa da makin free....
selepas beberapa kejadian berlaku....
aku pilih utk begini..
jalan yg aku pikir sume org setuju...
kan......

x banyak yg aku dapat cite apa yg berlaku...
x perlu pun rasanya....
diam2 suda....
kan...

bende yg da jadi biarlah....
janji yg akan jadi ni aku nak kena hadap lagi...
kan....

some thing in this world does'nt change, but some thing does..
so i'll never look back anymore...
kawan2 baru ramai yg  menyokong da terus
membakar semangat utk sama2
bangun utk buktikan sesuatu.....

jadi aku x kesal dengan keputusan yg aku buat....
malah aku rasa memang patut aku buat macam tu....
kan...

hhhhmmmmmm

yg penting tahun ni aku nak berjaya dan terus berjaya...
\haaaaaa satu lg tahun ni aku nak kawin....
hahahahahhahaha......

No comments:

Post a Comment