Sunday, November 14, 2010

thank you Allah

Hhhmmmm,,,,
Ntah kenapa dgn aku ni,,,
Tiba tiba nak touching lak,,,,,
Pelik dgn diri sendiri pun ada gak,,,,

Cuba utk mengawal diri,,,
Terus cuba untuk mengawal diri,,,
tetap akan cuba mengawal diri,,,
Yes,,, aku boleh,,, takde sape yg mampu
Ubah aku,,,,, da memang aku sendirian,,
Kenalah aku berpijak dibumi yg nyata,,,

Takkan aku nak sia2 kan apa yg aku sedang pelajari
Semata mata kerisauan aku tu aku nak
Goyang,,,

Takleh derr,,,
Aku takleh jadi macam lalang,,
Aku kena jadi macam helang,,,
Helang yg hidup sendirian,,,
Takde pun yg nak tolong dia hidup,,,

Hhhmmmm,,,
Takpe,,, takde hal,,,,
Aku mampu,,,,
Hhhmmmm,,,

Da macam ni kot perjalanan hidup aku,,,,,
Redah jelah,,,,, mesti ada hikmah disebalik
Apa yg aku hadap ni,,,,
Thank you Allah,,,,

No comments:

Post a Comment