Saturday, October 23, 2010

HARI AKU BERDEBAR DEBAR

23 OKTOBER 2010......
sejak dari semalam hati aku tak temteram......
owh shit.........nape aku nak kena rasa lagi macam ni.......
aku takleh macam ni......yassin kena kuat.....
takde org leh tolong yassin....pandai2 la ko nak hidup....
dulu ye la, klu aku rasa macam ni,, ada jugak org rasa bende yang sama terhadap aku...

now no more....it just me......

celik je mata aku pagi tadi terus rasa cam de bende tak kena.....
walawe....susah tol nak control......tapi yang penting
aku da tak kacau dia lagi walaupun dalam kepala aku ni masih
tertanya2...

apa ko tengah buat?
ko da bangun ke belum?
ko sihat ke?
semalam ko half day then ko kemana?
ko tak ingat aku ke?
ko happy ke?
ko rasa ke apa yang aku rasa skang ni?

wah...banyak pulak soalan aku....fuck me......
pegi lantaklah dengan soalan2 aku tu.....
da takde guna nya pun......
buat apa nak mengharap kat dia lagi( dlm hati masih mengharap sebenarnya)
da tentu2 aku dah dibenci...
aku kan poyo.....

anyway.....

sebab aku rasa lain macam hari ni ialah sebab
esok hari lahir dia....
dulu aku berhajat yang aku masih lagi bersama dia
dan dapat celebrate sama2 with our own way....
but now tak dapek nak nolong da....
hhhhmmmm.....
happy birthday sayang......
you are always in me.....not only in my heart...
love u.......

(fuck...perlu ke aku cakap macam tu???? buat malu je)

No comments:

Post a Comment