Saturday, October 23, 2010

DEMAM X KEBAH...

demam....1 isu yg purata sume org tak suka
nak hadap....tapi ingat kawan....
mungkin tuhan da lama bagi kita sihat, so kadang2 tuhan bagi kita
sakit lak "petikan dari peringatan mak sidia cakap"

so terima la ye....

aku da hadap 4 hari termasuk hari ni,,,,
2nd & 3rd day memang aku kong gile beb...
xlarat nak buat apa2...sampaikan bos aku paksa aku gi klinik..
tp aku degil...aku cuma makan ubat yang si dia bagi kat aku dulu,,
dia kate makan sampai habis....
hahahaha.....(nape sume bende aku wat mesti ada kaitan dengan org yg da benci aku ye)

lantak....

pawang yang aku cakap hari tu pun ada bagitau aku,, kesihatan aku terjejas sebab aku terlalu memikir sangat sal dia....
malu aku sey...tp xpe...nak buat macam mana....
bukan senang nak lupakan seseorang macam tu je....

aku bukannya kaki pempuan bai....

tiba2 aku teringat kata2 pawang tu kat aku...
dia kate " ko ni klu sayang org memang sayang gile kan?"

true.....

"selagi ko leh bertahan, ko akan pertahankan cinta ko"

true....

da kenapa aku cite sal ni lak ni....ishhh...gile...

selama hari yg aku demam teruk tu,,
aku langsung xde contact dengan dia....
1- kredit aku habis (aku miskin der)
2- cuba untuk taknak kacau dia ( hati memberontak)
3- aku takut nanti klu aku msg or call dia nanti kau yang kena  maki balik...( da penah kena)
4- nak ke dia tau apa2 sal aku?
5- klu aku bagitau, dia suka? menyampah? serabut?

ha...hu la 5 sebab utamanya....

last skali aku pun biar je... layan je demam aku ni sorg2...
klu dulu dia lah org yang paling risau...
now sape???

kome??

lantak korang lah....

No comments:

Post a Comment