Friday, October 22, 2010

PAWANG

hari kedua aku sepi....
sesetengah org kate bagus la mencuba....
ek? bagus ke??
korang tau ke apa yang aku hadap ni??
cakap senang la beb....
sikit punya susah kot aku nak handle....
selama aku pakai fon ni tak penah lagi rasanya dalam sehari fon aku tak berbunyi....
tapi ni dah dua hari kot.....gundah gulana dibuatnya......
anyway...aku de jumpa sorg member ni,,, borak punya borak...
rupanya dia leh baca hati aku....ffuuuhai...dasat ar ko beb....
yang bestnya...dia tilik punya tilik..... apa yg dia cakap tu
sume betul bai....gile ar brader ni (muka teruja time ni nih).....
dari masalah love aku yang da tak love sekarang ni,,, pai la ke kesihatan aku,
kerja aku,,pergaulan aku,,,,sume dia cakap,,,, sume betul bai....
gile tekejut aku (excited la ni kononnya)....
tapi aku bukannya sanjung dia sebab apa yg dia baca tu betul,,aku kagum la
jugak dengan kebolehan yg dia ada atas kurniaan Ilahi....
mungkin tuhan hantar dia untuk bagi nasihat kat aku kot....
Alhamdulillah..... semakin celik aku....yg dulunya rabun.....
thankz beb.....

No comments:

Post a Comment