Tuesday, March 24, 2009

DEPAN DI HUJUNG LA

seharum kenanga....
drama 26 episod yang aku pun
involve....depatrment art...
cerita yang tak seharum tajuknya....

tapi bagi aku.....harum la jugak....
cite yang berkisarkan tentang pengorbanan wanita....
buak perniagaan....tolong mak mertua...
kakak ipar.....
sampai la perniagaan spa dia tu berjaya.....
spa????

hmmmm.....kat sini la yg harum....
bermacam spa yang kitaorg shot....
dan ade satu spa tu yang aku memang
takleh nak lupa.....JAS SPA....
located in front of KUANTAN PLAZA....
opppps...lupa...cite ni 80% kat kuantan....

aku shoot kat situ dlam 4 hari tak silap aku....
bos spa ni org kelantan..so senang la aku nak
berbicara dgn dia walaupun staff dia xde
la ske sangat kat dia...hehehe.....
tapi aku ok jer....

staff dia ade 3 orang tak silap aku...
sory la...aku tak ingat nama semua tu....
tapi ape yg aku cakap best kat sini
adalah.....kat situ ada la sorang awek ni....
cantik...comel...yg paling aku suka dia manja sangat dgn aku....

mula2 tu aku xde pun niat nak takel dia...
tapi maybe da perangai aku yang memang mesra alam kot....
tapi memang aku ade la ske kat dia....
aku wat tak tau je sebab kengkawan aku yang
lain tu pun semuanya gatal mencari peluang utk dekat
dgn dia..SO...aku relax je....
lepas tu...masuk hari ketiga shoot kat situ...aku
slalu gak la duk usik dia....panggil2 nama dia...
rupanya dia suke cara aku panggil nama dia
and cara aku usik dia...
huhuhuhuhuhu...
camtu je......
pastu aku pun mulakan la adegan jantan....
aku cakap la nak kawan dgn dia...(ayat biasa dr jantan)

pastu, kitaorg mulalah bertukar no tel....
aku ambik no dia dia ambik no aku...
mlm tu aku terus call dia.....
bergayut sampai patah dahan.....
huhhuhuuu...
dasat tul........................
esoknya last day shoot kat situ....
aku datang, dia mula tunjuk muka tersipu2..
malu la tu..(perangai biasa perempuan)
aku masih berlagak biasa(jantan ego)....
member2 yg lain macam perasan je aku dgn dia....
bila da last scene shoot....
aku bertukar2 gambar dgn dia....poyo je kan....
huahuahua.....
maybe dia sedih coz xleh jumpa aku da lepas tu kot....
dia hadiahkan aku sebotol perfume CK....

lepas tu aku hari2 call dia, tanya khabar...da makan ke belum...
huhuhuhuhu..........

teak lama lepas tu aku akan balik kl....
so aku da rasa cam berat nak tinggalkan kuantan
coz aku rasa cam cintaku tertinggal di kuantan..
aku pergi la beli sekuntum bunga untuk dia...
masa aku bagi bunga tu aku gemuruh...
aku tak tau la perasaan dia macam mana....
mungkin dia kate aku poyo...

bila kau da balik KL, aku masih keep calling dia cam
biasa...tapi makin lama aku rasa hubungan
aku dgn dia cam cannot get long....
so aku decide utk bagitau dia perkara ni....

aku jugak tak tau la perasaan dia time aku bagitau bende ni...
tapi aku tetap bagitau dia coz aku tak nak
makin lama benda ni jadi makin worse..
aku rasa dia boleh time.....

lepas tu kitaorg terus jadi kawan sampai hari ni...
aku tulis ni pun sebab semalam aku main msg dgn dia...
hehehehehehe.........

inikah cinta lokasi?

???????????????????????????????????????????

No comments:

Post a Comment