Saturday, March 21, 2009

5-0-1

kombinasi nombor yang aku tak
tak percaya bila
diberikan pada aku semlm........

selama 24 minggu lamanya aku
menunggu untuk kombinasi tersebut.......
semalam baru aku dapat????WTF

tu pun kalau aku tak bersuara aku rse haram........
aku malas nak bersuara sbb
kalau aku bersuara ia akan melibatkan
the way orang lain kerja jugak..

memang la aku tau keburukan orang
dan aku pun ade cara kerja yang tak betul nya...
tapi kalau boleh aku taknak la crite buruk orang....
better dia sedar sendir dgn apa yang
dia buat.......

aku malas nak masuk campur dgn org yang camni...
wat semak kepala aku....
tp semalam aku terpaksa sebab bendenya
berkaitan......

sorry dan p mampos!!!!

lastly aku dapat la ape yang aku tak dapat sebelum ni....
senyum yg tak mahu....
dan aku rasa aku dapat pun bukan diberi secara ikhlas
tapi sebab malu.....malu dengan
apa yang orang lain buat...............

lantak la.....
janji aku dapat apa yang aku pendam slama ni
dan aku bukannya menipu........
aku hanya membetulkan apa yang korang wat silap................

No comments:

Post a Comment