Tuesday, March 24, 2009

IDARM

semua orang ade kisah yg mnarik
masa study....
x kisah la kat sek rendah ke,
sek agama ke, sek pondok ke,,,
its still kenangan...
sama macam aku jugak...
tp aku tak sekolah pondok...\ni cite aku masa aku kat kolej..

aku start msuk tahun 2006.....sem 1 semua macam nerd je...
poyo baik....masing2 nak mngenal kawan baru....
aku time tu lebih bergaul dgn geng2 aku je...

dlm kelas aku ramai gile student....
ade la aku usha awek ni sorg...
style dia cam ganas skit...
aku ske.........
tp hubungan kitaorg tak kemana....
lepas 3 tahun couple kitaorg break of...
tak tau sape yg silap dan harus dipersalahkan....
maybe dua dua kot........

msa kat kolej tu, aku join dikir...
aku lah yg jadi tukang karut yg mengarutnya....
dsebabkan itulah aku jadi makin femes kat kolej aku tu,,,
tiap kali ade function mesti ade yg invite geng dikir...

at last aku diangkat la jadi ambassador....
pastu aku kenal la dgn sorg staff kolej kan....
dia baik....umur jauh lebih banyak dari aku....
aku oanggil dia kakak...aku sorg je yg leh
panggil dia camtu......

hubungan kitaorg baik.....cam adik and kakak...
aku happy sangat.....
she give evrything that i've never had before...
tapi now dia da xde...jauh di perantauan...
hubungan kitaorg putus just bcoz of aku de wat silap....
dan dia langsung taknak maafkan aku da...
sampai sekarang aku rindu gile kat dia....
rindu sangat....
no phone dia pun da tukar....
aku tak tau no baru dia...
dia da tolak aku terus dari hidup dia...

salah sangat ke aku? sampai dia langsung da
taknak contact aku.....
samapai sekarang aku masih menunggu dia....
da masuk 2 tahun aku tak dapat apa2 berita dari dia..

adakah dia masih ingat aku?
ntah la....aku pun tak tau...
harap dia masih ingat aku......

No comments:

Post a Comment