Thursday, November 4, 2010

kalaulah.......

emmmm....
kalau lah aku macam ni....mesti........
emmmmm

kalaulah.....
kalaulah dulu aku macam ni...mesti......
emmmmm....

kalaulah...
kalaulah masih ada masa.....
emmmm...

kalaulah...
kalaulah aku cepat dan tak terlambat.....mesti....
eemmmm....

kalaulah....
kalaulah aku cepat sedar...mesti...
eemmmm...

kalaulah.....
kalaulah aku berfikiran lebih jauh.....mesti..
eemmmm....

kalaulah....
kalaulah aku cepat fikir positif...mesti....
emmmm...

kalaulah....
kalaulah sifat memahami aku tu lebih lagi...mesti...
eemmmmm....

kalaulah...
kalaulah masih ada peluang....mesti..,
eemmm....

kalaulah....
kalaulah aku Yassin yg sekarang..... mesti...
eemmmm.....

takpelah......
mungkin da tak ada kalau dan aku sudah terlambat....
eeemmmmmm......

No comments:

Post a Comment