Friday, November 5, 2010

aku dan duniaku sekarang :-)

da habis kot' mungkin da habis dugaan untuk aku' mintak2 la yer' amin' da 3 bulan aku menghadapi kesulitan beb' susahnya nak hadap' tapi dengan semangat diri sendiri dan juga nasihat dari kawan2 dan juga orang sekeliling aku nyata aku berjaya dan masih lagi berdiri' alhamdulillah' tapi settle 1 masalah datang lagi masalah lain yang aku kira sangat berat untuk aku settlekan beb' aku belajar' aku usaha' aku sorang2 bukan menjadi penghalang untuk aku terus berdiri dan membina hidup aku sendiri' tanpa pertolongan "sesiapa",' now aku semakin berjaya teruskan tanpa kepala aku pikir sal yang bukan2'' nak2 lagi sal pompuan' yang pastinya dlm kepala aku hanya ada aku aku dan aku' setakat ni aku masih tetap dengan apa yg aku tanamkan dalam kepala aku tu' walaupun aku masih boleh menghadap hari2 yang datang tapi sebenarnya ianya sangat suram dan aku pernah rasa seolah2 mahu lari dari kehidupan aku sekarang' tapi kalau aku lari bermakna aku kalah' kalau aku lari bermakna aku tak kuat' kalau aku lari bermakna aku masih ditakuk lama' kalau aku lari bermakna aku masih tak berubah' kalau kau lari bermakna aku masih yassin yg dulu' jadi aku hadap dan akan terus hadap' no matter what... thanks to all my dear friend, abg mie, pak teh, brader yg nasihat aku dalam bas, en mad, en kader, teman sepejabat, ain, zee, madi, kak nor... love u all...

PEACE!!!

No comments:

Post a Comment