Tuesday, October 26, 2010

SINAR

tunjukkan lah kebenaran Ya Allah......
penat aku menanggung sedikit sekksa yang kau hadiahkan kepada ku Ya Allah....
masihkah lagi ada penipuan yang berlaku....
aku tertanya2.....

apakah setiap yang diperkatakan itu adalah jujur dan benar......
Ya Allah....berilah aku petunjuk agar aku dapat
kebenarannya dan memacu aku untuk tindakan seterusnya.....

aku buntu....

aku setuju untuk tidak bermusuh....
tapi janganlah ada muslihat disebalik persetujuan aku itu....
aku hilang arah Ya Allah.....
bagaimana hendak aku memperjelaskan apa yang terbuku dalam hati ini?
ada ke sesiapa yg mahu mendengar keluhan hati aku?

aku masih meragui dengan apa yang dia perkatakan....
dulu aku percaya....tapi ditipu....
sekarang apa?

adakah dia mengambil kesempatan atas persetujuan aku
untuk tidak bermusuh?

tunjukkan lah aku sesuatu Ya Allah....
bantu lah hambaMu yang amat dalam memerlukan bantuan......

No comments:

Post a Comment