Wednesday, October 27, 2010

sesuatu yang 'baru'.......

fffuuuuuhhhh....
banyak lak keje hari ni......
da la mlm tadi pukul 12 lebih baru balik......

sebenarnya mlm tadi aku lepak kat office sebelah office aku ni....
rupanya...da jodoh agaknya.....aku terjumpa sesuatu yg sangat menarik minat aku.....
(bukan jumpa pempuan der...)
rupanya office sebelah office aku ni baru nak set up......
now dia tengah mencari staff.....
disamping tu jugak.....office tersebut( wah ayat buku der)
ada membuat training keusahawanan.......
apa lagi.....borak punya borak.....last sekali aku isi borang jadi member jugak.....
terus aku join the club...
terus aku masuk sesi pertama kursus tu.....
huhuhuhu.....
apa yang aku nampak memang ada masa depan ar kat sini.....
tapi der....klu takde usaha tak jadi jugak kan.......
apa pun aku bersyukur sangat disaat2 aku macam ni ni ada je sesuatu
aktiviti yang aku leh buat intuk menghindarkan aku dari terusbermurung.....
kan......cayaaaaa lah.............
malam ni aku akan gi lagi....
kursus start kul 9 mlm pai 12 tgh malam......
balik umah terus tidur coz esok nak keje pagi lagi......
huhuhu..................

No comments:

Post a Comment