Monday, October 25, 2010

I'M NOT DEAD YET

aku masih disini beb..aku masih steady......idup lagi aku.....mesti wan anak kak raja kecewa sebab aku tak mati lagi.....
huhuhuhu......
nanti aku mati ko org pertama aku bagitau wan...eh,,,da mati caner nak bagitau ek?
huhuhu....gile....
 sumenya da settle......antara aku dgn E da settle.....
da takde apa nak kecoh lagi dah.....
buat apa aku nak terhegeh2 lagi kan...
buang masa adalah.....
p lantak la dia dengan kehidupan dia and p lantak la aku
dengan kehidupan aku.....
dia tak kisahkan aku....aku tak kisah kan dia....
fair....

pasal perasaan lak biar lah berlalu....
pelan2 akan hilang la tu....even susah nak hilangkan segala rasa tu
tapi xpe.....yassin ok je beb....

abg mie cakap kat aku,, bende2 ni sume jadi sebab tuhan nak angkat martabat aku sebagai seorang lelaki....
ni bukan cakap kosong tau....itu adalah petikan dari sabda Rasulullah s.a.w.....

jadi...gua mantain beb.....
layan je.......apa nak adi jadilah.......
tuhan dah aturkan segalanya untuk hamba2 Nya......
jadi sebagai umat yang menyedari hakikat tersebut....
aku akan jalankan tugas aku sebagai hamba dan jugak sebagai seorg lelaki yang akan diangkat
martabat nya ke peringkat yang lebih tinggi......

yyiiiihhhaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment