Wednesday, April 22, 2009

jiwa semakin kacau

genap 120 hari aku kenal dengan seorang girl ni selepas
aku kecewa dengan 3 tahun........
semua ok...apa yang dia nak buat semua aku ikutkan.....
dia budak baik....xde pun dia buat bende yg bukan2...
cuma pernah jugak sekali tu dia tipu aku.....
tapi bagi aku tu cite lama.....aku cuba teruskan hidup
dengan semampu yang boleh....
hari demi hari aku semakin dapat mengenali dirinya....
aku semakin faham dengan perangainya....

issssh..malas la aku nak bercerita!!!!!!!

just nak cakap malam tadi aku bersembang dengan dia
dalam phone and dia kata ada sesuatu yg penting dia nak bagitau aku......

bapak dia da bagi keputusan muktamad yg dia akan dijodohkan dengan
anak rakan bapaknya.... its so fuck!!!!!!!!!

life suck!!!!!!!

No comments:

Post a Comment