Wednesday, April 22, 2009

apa daya aku

aku da ta tak tau nak buat ape da....
sampai bila lagi aku kena terima bende cam ni?
beratnya ya Allah.....
tak tertahan da rasanya........

apakah yang akan aku hadapi akan datang...adakah lebih baik atau akan
terus diuji sebegini?
aku terima takdir seadanya...tapi dalam aku menerima
aku seakan tidak sanggup lagi untuk menghadapi segala dugaan yang Engkau berikan..
tiada daya aku untuk mengubah apa yang telah Engkau putuskan...
hanya berserah dan menerima apa yang telah terjadi dan bakal terjadi....
sedikit kekuatan yang ada ini akan aku tempuh segalanya dengan jalanMu..

teman sekeliling akan tetap memberi sokongan dan menjadi pendorong untuk aku lebih
tabah dengan semua ini.....
sekarang aku faham...setiap yang datang pasti akan pergi dan tidak semestinya pergi
kerana panggilan Ilahi...

tetapi semuanya kerana ketentuanNya.....

No comments:

Post a Comment