Wednesday, April 29, 2009

dulu, kini, dan selamanya

da lama aku tak rasa perasaan macam ni.....
sibuk dengan keje mbuatkan aku rasa lupa pada masaalah lama...
tapi sekarang dia seolah2 menerjah kembali dalam benak aku.....
apa maknaa semua ni....aku da taknak rasa macam ni lagi....sakit.....
biarlah semuanya berlalu bagaikan buih yang disapu ombak....
aku rasa aku da boleh hidup sekarang jika aku terus melupakan kisah silam aku yang aku
rasa macam titik hitam dalam sejarah hidup aku...

buat apa lagi aku nak pikirkan bende yang takkan menjadi
sebahagian dari hidup aku lagi.....
kesangsian yang melanda aku akan cepat diselesaikan jika
aku kuat..sekuat apa yang dia buat terhadap aku....
pergi engkau perasaan lahanat!!!!!!

aku mahu hidup seperti dulu.....
cinta yang dikagumi semua....
harapan semua terhadap apa yang aku lakukan...

dulu aku sendiri, sekarang aku ada seseorang yang mampu mengubat duka
yang aku tanggung hampir setengah tahun yg bagaikan 1000 tahun...
aku harap dia dapat terima aku seadanya dan begitu juga aku...
bukan senang utk menjalinkan sesuatu hubungan tetapi senang untuk memutuskannya...
aku tak mahu pisang berbuah dua kali...
aku akan lebih berhati2...menjaga dan memerhati.....
tq facebook

No comments:

Post a Comment