Wednesday, April 29, 2009

boss

dokumentari 30 minit yang aku ketuai sebagai production manager
berakhir setelah 7 hari shooting.......
walaupun sekejap tapi aku dapat rasa bebanan buat kerja seorang diri....
banyak gila tekanan yang aku dapat....yelah...kerja sorg2..
pastu semua benda kalau ada mistake mesti aku yang kena...
semua atas kepala aku.....tu yang buat aku loagi tekanan dan kadang2 ada jugak rasa fedup
dengan bende ni semua......

habis shooting hati aku lega sikit coz beban yang aku bawak masa bercuti di bangkok da makin kurang......
rupanya ada masaalah jugak akhirnya...
aku terpaksa calling balik 4 5 orang yang terlibat dalam interview
sebab audio problem...see....bukan salah aku tapi aku jugak yang nak kena arrange untuk
re-shoot.........
aku tetap buat dengan penuh komitmen coz bagi aku everybody not perfect...
including myself.....but i've try my best.....
alhamdulillah semua orang yang nak kena re-shoot tu aku berjaya dapatkan diaorang....
now pasal v/o talent pulak..sape nak buat v/o?

aku ada call sorg mamat ni....fuuuuuuuuhhh.
poyo gile sey...aku tak sangka yang orang yang ada nama mmacam dia tu leh cakap yang bukan2...

at last aku dapat sorg v/o talent ni...bagus gile suara dia and aku rasa lagi bagus dari mamat yang poyo tu....
at this time aku kat studio tengah monitor apa progress dokumentari ni.....
yang penting 30 April bende ni nak kena hantar ke stesen and 16 May bende ni
nak kena on air....

pray for me...

No comments:

Post a Comment