Friday, March 20, 2009

otak simpul

hri ni aku smpai ofiz
pukul 10 lbih........
sampai je sume nak
pandang aku.....
apahal korang????
bru hari ni aku lambat
korang da nak daring kat aku...
cocok mate tu kang!!!!

duduk je kat krusi baghal aku ni terus dapat order
dr kengkawan...
ade yg nak profile la....
nak snarai casting la.....
smpai x sempat aku nak bancuh nes mantap aku....

prut da bunyi2 lagu dikir...
x settle lg yg diaorg mintak tu
big boss lak panggil masuk
ofiz.....

ni mesti kena ceramah khas hari jumaat ni....
jangkaan aku salah....
rupanya nak discuss pasal next job....

1 doku 1 tele...
dua2 aku diberi task yg besar dan agak mencabar bg aku...
da setengah tahun aku tak wat job ni..
tp xde la risau sangat....

i ilex jer....
hahahahha.....

lpas ni aku akan gitau diaorg pasal apa
yg terpendam dalam hati aku slama ni....
aku da nekad!!!
apa nak jadi2 la...

ade aku kesah???
aku tau kawan2 ofiz aku semua mesti sokong aku.....

thanks frenz...........

No comments:

Post a Comment