Thursday, March 19, 2009

kertas & sampah

19 april..........
tarikh lahanat dalam memory aku....
minggu ni semua busy dengan kerja...
aku pun diberi task yg aku kena buat....
tp aku langsung x involve sbb
tem,an aku da mmg pro bab tu...
jadi aku pun xnk la menyemakkan diri aku dekat dia...
nanti dia kate aku menyibuk pulak...

aku relax je depan skrin aku....
layan fb, layan skrip,,,,,

until aku dapat task lain...
baru la aku betul2 bangun
dari krusi yg x seempuk *** **** tu....

hari yg aku betul2 kierja ni lah yg
paling aku xske sbb apa yg aku request 2 hari lepas x dapat...
y?????
aku tak faham la....
klu korang yang x bagi habis
siapa lagi yang patut????

tenaga nasional?
JBA?
polis?
cammon la......
bukak la mata hati korang yg buta
tu....
pandang keliling korang.....
jangan samakan kuli dgn pangkat
yg kononnya korang galas dengan
pnuh tanggungjawab...

tu semua propa korang je....
hikmat kipas tembaga korang
yang tak pernah rosak tu...

bukak la mata korang...
jangan jadi sampah dimata kitaorg.....
lainla klu korang sememangnya SAMPAH!!!!!!

No comments:

Post a Comment