Tuesday, November 9, 2010

marilah bergoyang....

aduuusss........

hari selasa......
badan aku da lain macam derr.....
lutut da gigil beb.....
daging rasa cam da kecut......
tubuh rasa cam seram sejuk.......
mata asyik rasa nak tidur je.....
bibir pun da kering.....
dada cam selalu je nak debar2.....


ish....nape ni???
apa yg terjadi kepada hamba.......

da la hari ni aku keje kul 8,,,,
datang terus banyak keje...
sat2 datang bos aku ajak gi batu caves lak....
settlekan keje kat sana sebab org yg in-charge MC.....

peeerrrrghhh....
aku ke????
da la bateri takde (rokok)
ish.....
nak tak nak kena gak ikut derrr...
apa leh buat......
da aku je yang layak.....
ish......

layak tak layak....masalahnya aku ni menggigil tahap gaban ni...
gaban pun tak gigil cam aku derr....

hhhmmmmm....

layan jelah ye....

No comments:

Post a Comment