Wednesday, November 3, 2010

biarkan aku sendiri.......

ada jugak orang sekekliling aku yang bz body sal aku.....
nak je tau apa yg aku buat......
lemas ar......

tolong la.....

bagi aku masa 8 bulan boleh tak???
bagi aku bina hidup aku......
aku bukannya tak pedulikan orang sekeliling aku....
tapi come on la......
sume orang perlukan masa utk buat transformasi.....
sume orang perlukan masa utk bina hidup sendiri.....
da penat da di labelkan bergantung pada orang.....

now aku cuba nak bangun sendiri......
aku nak tolong diri sendiri....
bukannya bermaksud nak lupakan sume orang atau
tak hiraukan orang lain......

come on la beb.......

bukannya lama pun....

pejam celik pejam celik da 8 bulan kot......
tu je yang aku nak....
SEDIKIT MASA!!!!

nanti aku cari korang sume......
aku bukannya jenis yg lupa  kawan der......
tolong ye.....

No comments:

Post a Comment