Friday, October 29, 2010

SEJARAH JUMAAT

jumaat....
aku de masalah lagi dengan ex aku......
ex??? (hahahha dulu aku tak ngaku ex dowh)
sempat aku gi jumpa dia.....
talk dengan gentle nya.....
serius beb,, program yang baru aku ceburi ni banyak membantu aku untuk
aku jadi lebih cool dan terbuka......

sebenci mana pun aku kat dia sampai bila kau nak bermusuh
dan terus membenci dia kan.....
so aku decide la untuk tidak menjadi seperti orang yang tidak berjaya itu....
da namanya makin besar kan....
at first aku tengok dia masih membara api kemarahan dalam diri dia....
tapi xpe beb... aku faham..... aku pun pernah buat silap jugak...
so its fair la kan....

lebih kurang setengah jam berborak kot...(agaknya la)
dia pun da makin down dia punya api....
haaaa macam tu lah.....
aku xde masalah kalau dia nak terus membara dengan aku...
tapi kalau dia da ubah mood dia tu sejuk sikit hati aku......

aku cakap kat dia................

dalam masa 8 bulan ni aku takkan jumpa dia da.....
dia pun takde masalah dengan mende tu.....
jadi aku pun lega....dia pun ok jer....
so aku pun blah......

huhuhuhuhu...
simple kan...
taknak da touching2 ni...
buat ilek je......

No comments:

Post a Comment