Friday, October 15, 2010

C.I.N.T.A memang buta

c.i.n.t.a memang buta.....
sememangnya dah nyata....
aku DAH hilang segalanya....
kecuali ibu bapa.......
sekarang aku hidup lagi.....
hidup seorang diri.....
c.i.n.t.a??? tiada lagi.......
benci?? jauh sekali.......
bangun setiap pagi,,,aku gagahkan kaki.....
ke tempat kerja jadi destinasi.....
kepada kerja keringat diberi........
sekarang aku hidup lagi......
hidup dalam mencari....
mencari diriku sendiri......
matlamat menjadi lebih bererti....
pulang kerja ku tercari2....
mencari dimana jantung hati.....
ah.....tak payah la mencari.....
dah tentu bergolak lagi......
sekarang aku hidup lagi.....
mencari rezeki membela diri.....
nasib menimpa aku redah lagi....
perangai bodoh,,huh,,, insyallah pergi,,,,
jauh dalam sudut hati...
harapan masih aku letakkan.....
harapan untuk menjadi pasangan.....
pasangan baru?? No!!! harap yg lama menjadi teman...
harap lagi?? Yes!!! biar hilang nyawa dibadan....
sampai bila?? sampai da tak ada harapan.....

No comments:

Post a Comment