Tuesday, June 9, 2009

puuh kiri puuh kanan

aku da bangun...
petolongan dari kawan2 dan azam yg aku tanamkan
akhirnya berhasil, dan aku sedar ada sesuatu yg lebih bernilai..
aku tak lagi pandang kebelakang memikirkan bende yang telah terjadi...
yang mendatang aku langgar je.....

tak semua org akan suka dengan apa yg aku buat jika
tengok dengan mata kasar tapi
kalau dikaji balik org akan tau kenapa
aku buat keputusan macam ni.....
bukan senang hendak membuat sesuatu keputusan..
berani membuat keputusan dan berani menghadapi apa yang
diputuskan dan kenyataan...

umum tak tau apa yg jadi kat aku sekarang dan aku
akan terus rahsiakan dari pengetahuan umum...
biarlah masa yg memberitahu segalanya...
dan segala keputusan aku adalah setelah aku pikir dalam2....
apa pun yang orang cakap aku tak kisah dan aku takkan terpengaruh
jika ada hasutan yang datang...

nasihat yang baik akan diterima..
nasihat yang nak menjahanamkan p mampos....
terlalu baik dengan orang membuatkan aku
selalu kena pijak kepala da sekarang aku
taknak lagi bende tu semua jadi....
dan aku takkan baik lagi....
hanya orang yang terdekat sahaja yang tau
baik buruk aku dan aku harap akan terus mendapat sokongan
dari kalian semua....

time kasih utk semua nasihat korang..

No comments:

Post a Comment