Monday, April 20, 2009

711500 meter




dah lama aku tak up date blog aku ni.....
balik bangkok da lama tapi aku xde masa
yang sesuai untuk update coz aku tengah busy gile
dengan pre-pro dokumentari.....
now doku tu pun baru je habis roll...so now aku
curi sikit masa utk up date blog aku....

pegalaman bangkok memang mnarik beb....
bets gile....
p/s buat jantan2 yang nak berbini tu korang jangan sesekali bawak
bakal bini korang ke bangkok coz kat sana memang pempuan suka gile coz
kalau nak shopping memang heaven beb.....
da la barang sume murah2, banyak pilihan lak tu.....
memang korang takkan larat nak melayan kaki pempuan kalau da
start shopping.....
penat seeeeeyyyy....

tapi try la cari jalan mengelak dari ikut pempuan shopping..
pastu korang p la massage.....
ha?? body to body massage??? nanak nanak.....
tapi kalau de peluang balun je,,,,
bila lagi.....huahahahaha

pempuan kat sana memang hot2.....
se hot bandaraya bangkok tu sendiri...
kat mana pergi mesti ade je pompuan yang pandang,,,,
ish...best betul la....best gile....
sedar tak sedar rupanya aku pun shopping sama naik dengan
org lain....leh tahan jugak ye....pergi 1 beg...balik 3 beg....
fuuuh...yang penting selama kat sana aku 70% je enjoy....
org lain maybe 100%.....hmmmm

No comments:

Post a Comment