Monday, March 30, 2009

THE art of WOMEN


Justify Fullperempuan selalu dikaitkan dengan sesuatu yg lembut....
bunga adalah contoh yang sangat sinonim bagi menggambarkan
perempuan....kenapa bunga?

aku pun tak pasti kenapa tapi bagi aku ia adalah hanya kerana
bunga tu lembut...sensetif pada persekitaran... terlebih siram pun ia akan layu....
macam tu ke perempuan?
kenapa perempuan selalu dikaitkan dengan bunga......
perempuan sebenarnya agak teruja bila mendapat bunga dari seseorang yang
dia suka...aku pernah bagi bunga kat seorang perempuan ni dan dia memang teruja...
sampai tak terkata apa..

mungkin dikalangan mamat2 poyo yang kononnya macho tu cakap entah apa bende bagi bunga....
tapi hakikatnya.......lu try la sendiri bro...gua tak tipu.....
satu lagi taman......atau tempat2 yang ada permandangan yang indah......
perempuan memang suka.... kalau lelaki jangan harap la nak bawak awek dia lepak kat taman
coz mesti dia kate cam poyo je......konon nak jaga air muka la tu.....
cuba la bawak awek anda ke taman/pantai.....pastu korang berborak.....
sambil pegang tangan....mesti macam2 yang korang sembangkan....
yang ni aku tak pernah buat.....tapi aku akan buat......
perempuan metarialistik memang la suka jalan2 kat pasaraya je..nak beli tu nak beli ni...
yang aku duk cite ni pasal perempuan yang korang rasa memang da bakal.......
kakak aku selalu pesan supaya jangan habiskan duit untuk perempuan tapi
jangan lupa untuk memberi sesuatu sebagai hadiah.....
teddy bear???? WTF!!!!

peempuan memang suka teddy bear.,,,so lepas ni korang boleh la start berjinak-jinak
dengan mr teddy tersebut.....
cuba respect dengan apa yang peempuan suka dan jangan korang nak dia ikut kepala korang je...
tapi walau macam tu pun jangan sampai dia naik kepala....bahaya tu...
hargailah apa yang korang ada tu...jangan sakiti perasaan dia...
perempuan perlukan perhatian begitu juga lelaki.....
aku tulis ni sebab aku mungkin buat silap dan kini aku kehilangan
sesuatu yang amat berharga dan tak dapat diganti dengan yang lain...

No comments:

Post a Comment